Webhelyünkön sütiket (angol nevükön cookie-kat) használunk. Azzal, hogy folytatja a böngészést webhelyünkön, elfogadja a sütik használatát. További információk. Engedélyez
Termékek Menü
0

Vásárlási és szállítási információk

VÁSÁRLÁSI ÉS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Megrendelés és ajánlatkérés:

A webshop állandó jelleggel nyitva van. A házhozszállítás csütörtökön vagy pénteken történik, a bolti átvétel pedig péntektől (bolti nyitástól) 5 napig lehetséges.

Néha előfordul, hogy nincsen friss marhavágás, ilyenkor arra a hétre a webshopból sem lehet rendelni marhahúst. Amennyiben a 4-6 hétig érlelt gerincek közül is a héten nincs készen, nem tudunk belőle szeletelni, így előfordulhat, hogy az érlelt marhahús nem elérhető. Abban az esetben, ha nem lehet azonnali rendeléssel kérni a húst, a KOSÁRBA TESZEM IKON helyett az AJÁNLATKÉRÉS ikon látható. Két különböző ikon látható a termék alatt:

AJÁNLATKÉRÉS: ez akkor szerepel a termék alatt, amikor nem azonnal szállítható a termék. Mi megkapjuk az ajánlatkérést és egyeztetünk az ajánlatkérővel, hogy 1-2 nappal a megrendelés után, hogy mikor lesz legkorábban szállítható a termék. Ez a funkció elsősorban azt a célt szolgálja, hogy a termékek láthatóak legyenek akkor is, amikor az éppen nem elérhető.

KOSÁRBA: ez az ikon akkor szerepel a termékek alatt, amikor minden van készleten és a termék szállítható. A kiválasztott termék a kosárba kerül és a „Fizetés”  választásakor feljönnek a kiszállítási és személyes átvételi lehetőségek. A megrendeléstől számított legközelebbi péntektől átvehető vagy kiszállítható a kosár.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a nyers marhahús termékeknél nem tudunk pontosan a megadott kilogramm súlyú terméket biztosítani. Egy +/- 10%-os eltérés lehetséges. Az érlelt marhahús termékeknél a leírásban szereplő tulajdonságok a mérvadóak. Kérjük, figyelmesen olvassa el. Ezeknél a termékeknél a kilogrammos ár van megadva, a szeletelt hús súlya pedig az ott leírtak szerint változhat.

 

Szállítási és átvételi lehetőségek:

A HÁZHOZSZÁLLÍTÁS Debrecen, Józsa és Pallag területén elérhető. A kiszállítás lehetősége kizárólag a 5.000 forint feletti rendelések esetén vehető igénybe.

A HÁZHOZSZÁLLÍTÁS INGYENES!

ÁTVÉTELI PONTOKON lehet a megrendelt termékeket ingyenesen átvenni. Ezek a helyszínek folyamatosan bővülnek annak érdekében, hogy Önnek minél kényelmesebb legyen az átvétel:

  • Húsliget hentesbolt (Szabó Lőrinc utca 35.)
  • Erdei Delikátesz (Szent Anna és Batthyány utca sarok)

Ezt a megrendelés véglegesítésénél ki lehet választani. Átvétel a megrendelés leadását követő közvetlen péntektől 5 napig lehetséges (pl. ha vasárnap adta le a megrendelést, akkor 5 nap múlva péntektől tudja az átvevőponton felvenni és kifizetni).

 

VÁSÁRLÁSI  FELTÉTELEK

 

A weboldal üzemeltetője a HÚSMANUFAKTÚRA Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Szolgáltató), aki a jelen tájékoztatóban (ÁSZF) foglaltak szerint vállalja az Interneten a www.husmanufakturashop.hu címen elérhető oldalon, internetes áruházán keresztül történő kereskedelmi szolgáltatást, annak megrendelésétől az áruk kiszállításáig.

 
Kérjük, figyelmesen olvassa el jelen feltételeket mielőtt rendelését leadná, mivel annak teljesítése az itt található előírások alapján történik. Regisztráció nélkül is szabadon böngészhet, akár vásárolhat is. Kérjük, kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben az Általános Szerződési Feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

 

Vásárlás menete


Rendelési információk


A webáruházban regisztrációval és regisztráció nélkül is lehetőség van megrendelés leadására.
Regisztráció nélküli vásárlás esetén a felhasználónak minden vásárlás alkalmával meg kell adnia az adatait (személyes adatait, szállítási adatait, amennyiben céges számlát kér számlázási adatait).


Regisztrációval történő vásárlás esetén a felhasználónak egy alkalommal, a regisztráció során kell megadnia az adatait. Sikeres regisztrációt követően bejelentkezve adatait a rendszer a kosárban automatikusan kitölti, így azt már nem szükséges újra megadnia.

 
A regisztráció megtételével a Megrendelő elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.


Regisztráció menete

A regisztrációt a Regisztráció gombra kattintva van lehetőség elvégezni. A regisztrációs oldalon a regisztrációs űrlap kitöltésével végezhető el a regisztráció: Az űrlapon az alábbi adatok megadására van szükség:

 Személyes adatok:

 - Teljes név

- E-mail cím

- Jelszó

- Telefonszám

- Számlázási cím

Szállítási adatok:

- Telefonszám

- Település: mivel a kiszállítás Debrecen, Józsa és Pallag területén történik, ezért a település megadásánál ebből a három településből választhat.

- Irányítószám

- Utca, házszám, emelet, ajtó

Számlázási adatok (amennyiben céges számlát kér):

- Számlázási név

- Irányítószám

- Település

- Utca, házszám, emelet, ajtó


Az adatok megadása után elfogadja az alábbiakat: Elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket. Elfogadom, hogy adataimat nyilvántartsák rendszerükben és hírlevélben történő ajánlatküldéshez felhasználják. A hírlevélről bármikor leiratkozhatok a hírlevélben található Leiratkozás linken.

Az adatok megadását követően a Regisztrálok gombra kattintva a felhasználó regisztrációja véglegessé válik és a regisztrációról visszaigazoló levelet kap.

 
Ügyfélszolgálatunk nem jogosult semmilyen személyes adatba való betekintésre vagy módosításra, azt kizárólag a felhasználó teheti meg.


Adatmódosítás

Regisztrált felhasználó az adatait (személyes adatok, szállítási adatok, számlázási adatok, jelszó) belépést követően bármikor módosíthatja az Adatmódosítás gombra kattintva.

Rendelés menete


1. Helyezze a kiválasztott terméket a kosárba, amennyiben a "KOSÁRBA" gomb látható a termék alatt. Amennyiben az "AJÁNLATKÉRÉS" gomb látható a termék alatt, az ajánlat további részleteivel legkésőbb 48 órán belül kapcsolatba lépünk Önnel a megadott elérhetőségek egyikén.

2. A termék kosárba helyezését követően a Kosár oldalra jut, ahol láthatja, hogy a kiválasztott termék bekerült a kosarába.

3. A kosárból lehetősége van visszatérni a termékekhez és további termékeket a kosárba tenni.

4. A termékek kiválasztását követően a kosár oldalon látható az összes megvásárolni kívánt termék, illetve a fizetendő összeg.

5. A kosár oldalon lehetősége van a kosár tartalmának módosítására: csökkentheti, növelheti a darabszámot, törölhet egyes tételeket.

6. Adatok megadása. Amennyiben nem regisztrált felhasználóként vásárol, a kosár oldalon meg kell adnia személyes adatait, szállítási adatait, ha céges számlát kér számlázási adatait, illetve el kell fogadnia az ÁSZF-et.Amennyiben már korábban regisztrált és e-mail címével, valamint jelszavával az oldalra belépve vásárol a rendszer ezeket a kosárban automatikusan kitölti.

7. Szállítási idősáv megadása.

A szállítási napon (mindig a megrendelést követő közvetlen csütörtök vagy péntek) kétféle szállítási idősáv közül választhat: 10:00-12:00 illetve 16:00-18:00 óráig. A házhoz szállítás díja 5.000 Ft fölött díjtalan, 5.000 Ft alatti vásárlás esetén nincsen házhozszállítási lehetőség.

A megadott átvételi pontokat válassza ki, amennyiben nem a házhozszállítási opciót választja. Itt a megrendelés leadásától számított közvetlen következő péntektől 5 napig tudja átvenni a termékeket.

8. Megrendelés.

Rendelését a Rendelés leadása gombra kattintva véglegesítheti. Véglegesítés előtt ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékeket és megadott adatait.

9. A vásárlás véglegesítését követően a rendszer jelzi, hogy rendelését felvettük és egy Rendelés összesítő oldalra jut. Rendeléséről e-mailben visszaigazolást kap. Az e-mail-ben történő vissza igazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.

 10. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 11. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor, ez minden esetben e-mailben történik.

12. A megrendeléseket a készlet erejéig tudjuk teljesíteni.


Termékkategóriáink

  • Sertéshúsból készült termékek
  • Érlelt marhahús
  • Nyers marhahús
  • Marhahúsból készült termékek

A megjelenített termékek házhozszállítással, vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg. Házhozszállítás szolgáltatásunk jelenleg Debrecen, Debrecen-Józsa és Debrecen-Pallag egész területén elérhető.

A megvásárolható termékek élelmiszerek. Az oldalon található, és a Megrendelő által megvásárolt áruk jellemzői az adott termékhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékek mellett megtalálhatóak továbbá a termék lényeges adatai is (termékleírás, tárolási javaslat, kiszerelés).

A termékleírások pontatlanságáért felelősséget a Szolgáltató nem vállal. Szolgáltató rögzíti, hogy az oldalon az egyes termékek mellett található fotók illusztrációk is lehetnek, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet, változhat. Web áruházunkban a választék folyamatosan változik, új beszállítók megjelenésével illetve új termékkör bevezetésével.


A regisztráció, megrendelés és ennek alapján történő teljesítés során, egészen a kiszállításig a Szolgáltató az adatvédelmi jogszabályok maximális betartásával jár el. A regisztráció során adatait bizalmasan kezeljük. Kérjük, olvassa el ide vonatkozó adatvédelmi tájékoztatónkat is.


Üzemeltetői adatok:

Cégnév: HÚSMANUFAKTÚRA Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 4030 Debrecen, Erdész utca 12.

Adószám: 24089799-2-09

Bankszámlaszám: Budapest Bank Nyrt 10103434-17004000-01003002

Cégjegyzékszám: 09-09-023520

Kibocsájtó cégbíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága

Elektronikus elérhetőség: …info@husmanufaktura.hu……

Telefonos elérhetőség: …06305594011  (Hétfőtől- péntekig 09.00–18.00-ig)
 

Szállítási és fizetési feltételek




A megrendelt termékek a Húsmanufaktúra Kft saját hűthető gépjárművén kerülnek kiszállításra a megadott címre Debrecen, Debrecen-Józsa, Pallag  és Kismacs egész területén. Futárunk egyszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

Munkatársaink rendelkeznek a szükséges ÁNTSZ dokumentumokkal. A cégünk a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően betartja a hűtési láncot.

Fizetés

A megrendelt terméket a csomag átvételekor egy összegben, - kizárólag - készpénzben cégünk kiszállítójának vagy készpénz és bankkártyás fizetéssel az átvételi ponton kell kifizetni. A fizetendő végösszeg - a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján - minden költséget tartalmaz. A számlát a csomagban megtalálja.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt szíveskedjék megvizsgálni, a termékek frissességét ott helyben ellenőrizni. A termékeken észlelt Ön által elfogadhatatlan sérülés esetén ne vegye át az adott terméket, kiszállítónkkal küldje vissza. A számla egyik példányának aláírásával Ön elfogadja, hogy a házhoz szállított termékek állapota kifogástalan. Utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

A termékre vonatkozó megjelenített árak a vevő által fizetendő árat (bruttó ár) tartalmazzák, azonban értékhatártól függően nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás költségeit. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A rendelés leadásakor kérjük, vegye figyelembe, hogy a megrendelt friss (illetve az ún. "kimérős") áruk esetében a termék súlya - annak jellegéből adódóan - bizonyos mértékben eltérhet a honlapon megjelölt illetve az Ön által megrendelt mennyiségtől, s ezáltal a megrendelés végösszege is változhat. Természetesen a csomag átvételekor Önnek átadott számlán már a végső mennyiség, illetve összeg fog szerepelni. Szolgáltató garantálja, hogy a közzétett árak az egyes megrendelések tekintetében irányadóak, így a Megrendelő a honlapon elérhető és feltüntetett árak kifizetésére köteles, mely árak a rendeléskor leadott árakat jelentik. A megrendelést visszaigazoló e-mailben is feltüntetésre kerülnek ezen árak. Az árváltoztatás jogát a Szolgáltató fenntartja, azonban ez a fentieknek megfelelően nem érinti a már leadott megrendeléseket.

Ha Ön olyan árut választott, mely nincs raktáron, ebben az esetben telefonos egyeztetés vagy elektronikus úton megrendelése módosulhat.

Az egyeztetés során a rendelést,  az esetleges módosításokat, adatokat stb. munkatársunk e-mailben visszaigazolja. Amennyiben az ön által elküldött megrendelésben módosítás történik, ön és cégünk közti szerződés ezzel a visszaigazolással jön létre.

 Amennyiben a megrendelés módosítására nincsen szükség, úgy a visszaigazolás megküldésével a szerződés létrejön.

A szerződés érvényessége, hatálya és megszűnése, elállás joga

Megrendelő és a Szolgáltató között a jogviszony határozott időre jön létre, amely a konkrét megrendelés leadásától, a megrendelésben leadott áruk kiszállításáig, azok átvételéig tart. A felek között létrejött jogviszony a teljesedésbe menetellel megszűnik, ez azonban nem érinti a Megrendelő azon jogát, hogy a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletben rögzített elállási jogával éljen, a rendeletben meghatározott módon és feltételek betartásával.

Az áru kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a rendeléstől való elállásra (a megvásárolt áru visszaküldésére). Az elállási igényt legkésőbb a rendelés átvétele utáni 8. munkanap végén kell elküldenie e-mailben az info@husmanufaktura.hu. címre ügyfélszolgálatunkra. Az elállást a vásárló nem köteles megindokolni. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni, de az elállás elfogadása esetén a rendelés teljes összege visszafizethető a vásárló részére (a szállítási díjat is beleértve). Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza. A sértetlenséget kizárja a felbontott külső csomagolás. Az áru visszajuttatása történhet személyesen is, előzetes időpont-egyeztetés után. Vagy lehetőség van az elállás érvényesítésére a következő rendelés kiszállításánál is. Az elállás elfogadása és az áru visszavétele után a különbözeti összeg elszámolása készpénzben történik, legfeljebb az elállás elfogadásától számított 15 napon belül.


Az elállás érvényesítéséhez kérjük, keressen minket a megadott elérhetőségeink bármelyikén, és ott segítenek Önnek a lebonyolításban. Ezzel párhuzamosan fontos, hogy az elállás tényét írásban (e-mail, postai levél) is jelezze! Felhívjuk azonban vásárlóink figyelmét, hogy a termék átvétele után tapasztalt bármilyen minőségbeli probléma esetén forduljanak bizalommal hozzánk, mert minden olyan esetben amikor a vásárló felelőssége egyértelműen kizárható, saját költségünkön gondoskodunk a hibás vagy használhatatlan (pl. romlott) áruk cseréjéről.
Amennyiben a Szolgáltató a megrendelést bármely más okból teljesíteni nem tudja, arról a Megrendelőt haladéktalanul e-mailben, vagy telefonon értesíti.



Ha a Szolgáltató helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik.

 
Záró rendelkezések


Amennyiben a felek között létrejött szerződéssel, illetve a teljesítéssel kapcsolatban bármilyen vita merül fel, felek azt elsősorban békés úton rendezik. Amennyiben ez nem vezet eredményre, felek a jogvitájukra a Debreceni Járási Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

A Szolgáltató és a Megrendelők között létrejött jogviszony nyelve: magyar.


A Szolgáltató és a Megrendelők között létrejött jogviszony tekintetében a polgári jogviszonyra vonatkozó mindenkor hatályos joganyagok, jogszabályok, de különösen az 2013.évi V. törvény a polgári törvénykönyvről, valamint a 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet, a távollevők között kötött szerződésekről irányadó.